ח"כ אשר מצהיר: "לא נתפשר על מה שסוכם"

אסתי פלד 1 Comment on ח"כ אשר מצהיר: "לא נתפשר על מה שסוכם"

ח"כ יעקב אשר מיהדות התורה לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "לא נתפשר על שום דבר. אנחנו נדאג לזה שמה שסוכם יקויים. לאחר מכן נוכל לטפל בעוד עניינים חשובים" | האזינו

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הבחירות הסתיימו בניצחון לימין, מאז עברנו שבועות של מו"מ ארך ומייגע. כעת, ערב הקמת הממשלה החדשה, התייצב ח"כ יעקב אשר, והציג בריאיון לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" את ההישגים החשובים של יהדות התורה, והצהיר כי לא יתפשרו על מה שסוכם.

"הדברים הדרמטיים ביותר מבחינתנו, מעבר להחזרת סטטוס קוו ולביטול הגזירות של הממשלה הקודמת, זה תקציב הישיבות שעלה בצורה משמעותית. והכנסתו לבסיס התקציב" פתח אשר את הריאיון.  "אמרנו את זה לפני הבחירות שבממשלה הבאה נצטרך לקבע דברים ולא לבקש אותם כעניים בפתח. נתניהו אמר את זה בפה מלא שהוא מסכים לשיוויון במערכת החינוך" הוסיף אשר.

אשר הוסיף ופירט: "יש תוכנית מפורטת לגבי השיוויון במערכת החינוך. ברגע שזה יקרה נחיה במציאות שלא הייתה מעולם. זה ישפיע גם על שכר המורים והמורות. מבחן ההצלחה יהיה בתוצאות. אנחנו נצטרך לעמוד בלוחות הזמנים שנקבעו בהסכמים. אם זה יקרה הזכויות של הציבור החרדי סוף סוף יגיעו".

"בדברים הללו לא נתפשר על שום דבר. אנחנו נדאג לזה שמה שסוכם יקויים. לאחר מכן נוכל לטפל בעוד עניינים חשובים" הצהיר אשר.

בנושאי הדיור אמר ח"כ אשר: "יש לנו שאיפה לפתור את מצוקת הדיור הכללית בארץ. לא רק של הציבור החרדי. כשלכל הציבור טוב, אצלנו סביר, כשלכלל הציבור סביר, אצלנו המצב גרוע. זה אינטרס שלנו לפתור את המצוקה לכולם".

על ההסתה נגד הציבור חרדים אמר: "הכל שקרים, החרדים תמיד יהיו תרנגול הכפרות של כולם. כנראה כך נגזר עלינו. המתקפה היא אמנם עלינו אבל היא לא נגדנו. תוקפים אותנו כי אנחנו הולכים עם נתניהו. הבעה שהציבור תמים, וההסתה מחלחלת אליו".

על הרעיון להקים גוף הסברה חרדי אמר הח"כ: "יש פה מסע מתוזמן של מערכת שרוצה להפיל את השלטון, אני לא יודע איזה יחצן טוב ככל שיהיה יצליח לעצור את זה".

האזינו לריאיון:



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ומה עם קצבאות הילדים שקטנו עם השנים?? מדוע זה לא מופיע באף הסכם?